lauantai 21. joulukuuta 2013

Tie sanoo minulle..






Annoin sinulle höyhenen ja sinä sanoit sitä siiveksi.
Annoin sinulle murusen ja sinä sanoit sitä leiväksi.
Annoin sinulle tilkkasen ja sinä sanoit sitä mereksi.
Niin paljon sinä minulle annoit: meren, siivet, leivän.
Mitähän olisin saanut, jos olisin uskaltanut antaa vähän enemmän?
-Tommy Tabermann-
Pieni laulu antamisen ihmeestä 





Taloni sanoo minulle, "Älä jätä minua, sillä täällä asuu menneisyytesi."
Ja tie sanoo minulle: "Tule ja seuraa minua, sillä minä olen sinun tulevaisuutesi."
-Kahlil Gibran-



Joulu on Ilon Juhla.
Rauhallista Joulunaikaa jokaiselle teille ♥

5 kommenttia:

  1. Tulin toivotteleen sulle oikein Hyvää Joulua ja Rauhallista Uuttavuotta 2014!
    Kaunis laulu ja vielä Mauno Kuusiston laulamana! Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinulle Harakka toivotan Onnellista Joulua ja vuoden vaihdetta!
      Konstan joululaulu on ollut minulle joka joulu vuodesta -71, se koskettavin ja puhuttelevin.
      Kiitos blogiystävyydestäsi ♥

      Poista
  2. Ihana laulu & Mauno Kuusisto!
    OIkein hyvää joulua ja uutta vuotta 2014 sinulle, Ulleriina.♥ ♥ ♥

    VastaaPoista